Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 18, 2008
Image Size
190 KB
Resolution
663×527
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,792
Favourites
92 (who?)
Comments
59
×
Tails - Coloured by sonicwindartist Tails - Coloured by sonicwindartist
(Full View/Download looks better! Lmao :P)

WOO!!! I've finished it!! My first ever Tails picture!! :lmao: I guessed right, it took me 4 and a half hours to colour :D Haha

I think it turned out pretty good :) I'm really glad I've finally got used to the SA style now, lmao, I've been trying to learn how to do it for AGES! :XD:

Anyway, as always, let me know what you think of it =]

Thanks for looking!! :hug:

You can also see the sketch version here: [link]
And the Lineart here: [link]

This is based off of an official sketch artwork of Tails found on the Sonic Channel Calender, I just wanted to colour it myself ^^

Tails Sonic Team/Sega, Artwork Me! :aww:
Add a Comment:
 
:iconthe-badger-wolf:
The-Badger-Wolf Featured By Owner Oct 12, 2012
YAY! Tails The Fox! Nice drawing there, sonicwindartist1
Reply
:iconsonicwindartist:
sonicwindartist Featured By Owner Oct 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks a lot :D !
Reply
:iconthe-badger-wolf:
The-Badger-Wolf Featured By Owner Oct 12, 2012
Wanna be dA friends?
Reply
:iconthe-badger-wolf:
The-Badger-Wolf Featured By Owner Oct 12, 2012
Wanna be dA friends?
Reply
:iconsonicwindartist:
sonicwindartist Featured By Owner Oct 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
Sure :)
Reply
:iconlepriko:
Lepriko Featured By Owner Jul 2, 2012
Wow this pic super! Well work :3
Reply
:iconsonicwindartist:
sonicwindartist Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks so much :D !
Reply
:iconsupertyism:
supertyism Featured By Owner Mar 30, 2012
tails is my favorite great job
Reply
:iconsonicwindartist:
sonicwindartist Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you ! Yeah hes my 2nd fave :D
Reply
:iconsupertyism:
supertyism Featured By Owner Mar 31, 2012
whos the first im guessing sonic
Reply
Add a Comment: